Reklamace

Najdeme nejrychlejší řešení

  • Zboží přišlo poškozené?
  • Parametry zboží neodpovídají objednávce?
  • Došlo k poškození před koncem záruky?
  • ... máte jiný technický problém?
 


Než se rozhodnete zaslat
zboží k reklamaci, neváhejte
nás kontaktovat.
Rádi Vám pomůžeme najít
co nejrychlejší a nejlepší
řešení vznikého problému.

 

 
Na veškeré prodávané zboží se vztahuje spotřebitelská záruka minimálně 24 měsíců. Dle platných obchodních podmínek vzniká toto právo pouze spotřebitelům, nikoliv nakupujícím firmám, resp. podnikatelským subjektům. V případě reklamace pamatuje, že:

  • Na vyřízení reklamace máme podle zákona 30 dní od převzetí zboží do reklamace.
  • Reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu.
  • V případě, že reklamace není uznána, zasíláme zboží zpět na náklady spotřebitele.

     
   Upozorňujeme, že vady způsobené nedůslednou přípravou zboží pro přepravu k reklamaci nebudou uznány jako součást reklamace.  
     


Jak nejlépe postupovat?

  • Kontaktujte nás telefonicky na +420 463 035 466, nebo emailem na info@profinox.cz.
  • Připravte si číslo faktury (nebo objednávky) a popis závady.
  • Domluvíme se na nejlepším možném postupu.

info-icon   Více informací o reklamaci zboží viz Obchodní podmínky.


 


Miroslav Starý
Sales Manager

 +420 463 035 466
info@profinox.cz


Potřebujete pomoc?

 

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: