Reklamace
Najdeme nejrychlejší řešení
|
|
Na veškeré prodávané zboží se vztahuje spotřebitelská záruka minimálně 24 měsíců. Dle platných obchodních podmínek vzniká toto právo pouze spotřebitelům, nikoliv nakupujícím firmám, resp. podnikatelským subjektům. V případě reklamace pamatuje, že:
- Na vyřízení reklamace máme podle zákona 30 dní od převzetí zboží do reklamace.
- Reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu.
- V případě, že reklamace není uznána, zasíláme zboží zpět na náklady spotřebitele.
Upozorňujeme, že vady způsobené nedůslednou přípravou zboží pro přepravu k reklamaci nebudou uznány jako součást reklamace. | ||
-
Jak nejlépe postupovat?- Kontaktujte nás telefonicky na +420 463 035 466, nebo emailem na info@profinox.cz.
- Připravte si číslo faktury (nebo objednávky) a popis závady.
- Domluvíme se na nejlepším možném postupu.
- Kontaktujte nás telefonicky na +420 463 035 466, nebo emailem na info@profinox.cz.
Více informací o reklamaci zboží viz Obchodní podmínky. |
|
|
|
|
|
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.